Wij trekken het ons erg aan als u een klacht hebt over onze dienstverlening. Wij willen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Wij trekken het ons erg aan als u een klacht hebt over onze dienstverlening. Wij willen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.
Maastro heeft een laagdrempelig systeem waarmee patiënten feedback kunnen geven met een groene (compliment), gele (verbeterpunt/tip) of rode (onvrede) kaart. Dat kan anoniem als u dit wenst. Ook kunt u op deze kaart aangeven of u wenst dat er contact met u wordt opgenomen. Dit informele systeem levert ons veel informatie op waarmee we continu ons behandelproces kunnen verbeteren.
Het kan echter ook voorkomen dat u een klacht hebt over Maastro waarvoor u een formele klacht wilt indienen.
Voor de behandeling van klachten is Maastro gehouden aan de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ) en heeft op basis van deze wet een klachtenregeling opgesteld.
Download en bekijk de WKKGZ klachtenregeling (pdf).
De mogelijke trajecten van klachtafhandeling staat beknopt in dit stroomschema (pdf).
Uw klacht kunt u kenbaar bij onze klachtenfunctionarissen: mevrouw Canisius en mevrouw Vreuls – Vrencken.
Dit kan op deze manieren: